مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 12:502020-05-10سياسي

چهارمین وبینار بیروت برگزار شد


چهارمین نشست تخصصی مجازی (وبینار) «مناقشه های کرونایی» به همت رایزنی فرهنگی ایران در لبنان عصر جمعه (19 اردیبهشت ماه) در بیروت برگزار شد.

- چهارمین نشست تخصصی مجازی (وبینار) مناقشه های کرونایی به همت رایزنی فرهنگی ایران در لبنان عصر جمعه (19 اردیبهشت ماه) در بیروت برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس خامه یار، رایزن فرهنگی ایران در بیروت در این وبینار با موضوع کرونا؛ جهانی سازی و دهکده جهانی گفت: از روزهای ابتدایی ورود این مهمان ناخواسته، در فضای مجازی توییت کردم که عواقب همه گیری جهانی کرونا و ناتوانی جهان در مدیریت با عواقب ناگواری برای اقتصاد، علم، فرهنگ، محیط زیست، سبک زندگی و حتی آینده اندیشه بشر ادامه خواهد یافت.

وی افزود: امروز بیش از سه ماه پس از شیوع این بیماری، هیچ کس نمی توانست تصور کند که پیامدهای آن، چنان سریع و فوری خواهد بود که دنیای پرادعای غرب، اینگونه در معرض دید و داوری عموم قرار گیرد! کرونا توانست میزان خلأ موجود در ساختارها، سازمان ها و نهادهای رسمی بین المللی در سطوح بالا را آشکار و نقاب را از چهره های دروغین آنها پاره کند.

خامه یار ادامه داد: در این بین، مهمترین نکته، تأثیر کرونا در سیستم نئولیبرال و جهانی سازی آن و بر افتادن نقاب از چهره واقعی این مکتب فکری و به اصطلاح سیستم بین المللی مدرن و دهکده جهانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین وبینار بیروت برگزار شد

چهارمین وبینار بیروت برگزار شد